Hissmekano

Postnummer: 18377
Stad: Täby
https://hissmekano.se/ Lediga jobb

Hissmekano utvecklar och säljer hisskomponenter och reservdelar för den europeiska hissmarknaden. Genom vår webbshop kan våra kunder enkelt hitta och beställa de produkter de behöver och med över 25 000 artiklar i vårt ständigt växande sortiment och lager i både Sverige och Tyskland håller vi våra produkter lättillgängliga för våra kunder för att säkerställa snabba och effektiva leveranser.

Vårt support-team är alltid redo att ge professionell rådgivning och stöd för att kunna erbjuda bra lösningar, även för ovanligare och äldre hissmodeller. Vi erbjuder ett mixat sortiment av egna produkter, originaldelar och ersättningsprodukter. Vidare utvecklar vi kontinuerligt nya produkter för hissbranschen och har kapacitet och möjlighet att exempelvis hjälpa våra samarbetspartners med legotillverkning, tillverka repliker eller överta nyproduktion av komponenter för produkter som t.ex. tagits ur produktion.

Vår inriktning mot reservdelsmarknaden spelar en viktig roll i att förlänga livscykeln för befintliga hissystem. För att ytterligare främja hållbarhet, erbjuder vi där möjligt återvunna, renoverade och reparerade produkter. Detta bidrar inte bara till att förlänga livslängden på det europeiska hissbeståndet, utan också till att minska avfallet och bevara resurser. Vi är certifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001.

E-post: info@hissmekano.se
Telefon: 08-586 272 00  (växel)

Spontanansökningar: work@hissmekano.se